Subject: FW: LC0874 Rapsi kinnistu liitumine madalpingel, Pala küla, Peipsiääre vald
From: "Kartau Marleen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 15:42:48 +0300

Tere!

Saadan Teile taaskord projekti muudatuse (järjekordse muudatuse põhjus
kirjas taotluses).

Eelmise akti number oli 7.1-2/24/5756-4 ning sellega tegeles Annika
Matson.

Lugupidamisega

Marleen Kartau

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5834 6146

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Kartau Marleen
Sent: Thursday, June 6, 2024 3:58 PM
To: [email-masked]
Subject: LC0874 Rapsi kinnistu liitumine madalpingel, Pala küla,
Peipsiääre vald

Tere!

Saadan teile taotluse projekti kooskõlastamiseks (manuses). Tegemist on
projekti muudatusega (eelmise akti nr 7.1-2/24/5756-2).

Lugupidamisega

Marleen Kartau

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5834 6146

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.